top of page
dreadlocks
  • Ik heb geen mail ontvangen, wat nu ?
    Ik heb geen mail ontvangen, wat nu? De order bevestiging ontvang je direct op het door jouw ingevulde mail adres nadat je je bestelling hebt geplaatst en betaald. Je verzend bevestiging met track&trace ontvang je de eerst volgende Maandag nadat je je bestelling hebt geplaatst .
  • Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
    Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen? Als jouw bestelling goed is doorgekomen sturen we je een bevestiging per e-mail. Staat er geen mailtje van Dreads&Frutsels in jouw inbox? Controleer dan je ongewenste/spam postvak voor de zekerheid, en neem anders contact met ons op (info@dreadsenfrutsels.nl ) Mogelijk zit er een foutje in het door jou opgegeven e-mailadres of kunnen we je verder helpen.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Kan ik mijn bestelling nog wijzigen? In de meeste gevallen kan dit nog. Neem zo snel mogelijk contact met ons op. Dit doe je door een mailtje te sturen naar info@dreadsenfrutsels.nl.
  • Het door mij gekozen artikel is niet op voorraad, kan ik dit bestellen?
    Het door mij gekozen artikel is niet op voorraad, kan ik dit bestellen? Wij streven ernaar om onze artikelen op voorraad te houden. Is het door jou gekozen artikel niet op voorraad? Grote kans dat het binnenkort weer aangevuld wordt.
  • Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen?
    Kan ik een bestelling als cadeau laten bezorgen? Er is niets leukers dan het ontvangen van een mooi ingepakt pakketje. Daarom kiezen wij ervoor om elk pakket(je) mooi te verpakken! Wil je de bestelling als cadeau laten bezorgen bij een ander, met een persoonlijke boodschap? Geef deze boodschap tijdens het afrekenen door in het opmerkingenveld.
  • Welke betaalmethode(n) kan ik gebruiken?
    Bij Dreads&Frutsels kan je betalen met alle bekende online afrekenmethoden: iDeal, PayPal, Visa, MasterCard, Bancontact, Giropay en Meastro en Klarna. Wij maken gebruik van de veilige betaalsystemen van Lightspeed Payments, ondersteund door Mollie Payments.
  • Waarom een minimaal order bedrag?
    Waarom hanteren we een minimaal order bedrag? Heel simpel, omdat het anders niet uit kan. Sterker nog, op kleinere bestellingen moeten we vaak zelfs geld toeleggen. Omdat we willen dat Dreads & Frutsels nog heel lang bestaat en jullie bij ons kunnen blijven bestellen is er een minimum orderbedrag van 20,-
  • Hoelang zijn de levertijden?
    Hoelang zijn de levertijden? Op elke Maandag versturen we alle pakketten en krijg je je track en trace per mail. De verzending gebeurt vanuit Hongarije waardoor u moet rekenen op een levertijd van 5 a 7 werkdagen. Meestal gebeurt dit sneller en is je pakketje binnen 4 a 5 werkdagen al in huis. Dit is te volgen via de internationale tracking die je krijgt gemaild. Geen mailtje ontvangen ? Stuur ons dan even een mailtje met order nummer naar info@dreadsenfrutsels.nl
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Verzend Tarieven ​ Wij werken met een minimaal bestedingsbedrag van €20,- We kiezen voor de beste verzendoptie en service voor onze klanten. Helaas zijn verzendkosten iets waar we niet onderuit komen , en omdat we toch de beste service voor onze handgemaakte producten willen kiezen we ervoor om de helft van de verzendkosten te betalen voor onze klanten. De andere helft betaal je zelf en wordt berekend om het totaalbedrag van je winkel mandje. Deze ziet u automatisch bij het afrekenen verschijnen. ​ Zendingen Nederland & de rest van Europa ( selecteer zelf je land ) met Track en Tracé : - Orders tot € 50,- Post-NL verzendkosten a € 6,50 - Orders tot €100,- Post-NL verzendkosten a € 5,95 - Orders van 100,- en meer Post-NL verzendkosten a 4,50 ​ Zendingen buiten Europa : Worldwide shipping met Track&Trace Vast tarief van €12.50,- ​ Zendingen Hongarije : Worldwide shipping met Track&Trace - Letterbox Parcel ( Brievenbus zending ) a € 2,50 voor alle decoratie materialen. - Pakket Parcel ( Zending in een doosje ) a € 4,50 voor alle Rawroots producten en dreadsets. Bij bestellingen vanaf 50,- sturen wij de producten kosteloos naar u op binnen Hongarije. ​ ​ Nadat je een bestelling hebt geplaatst en hebt betaald krijg je een bevestigingsmail. De Track&Trace ontvangt u nadat het pakket is verzonden op Maandag. Geen mail ontvangen? Het kan soms voorkomen dat de mail in jouw spambox terecht komt.
  • Wat gebeurt er als ik het pakket niet ophaal bij het postkantoor/servicepunt?
    Het pakket blijft gewoonlijk 7 dagen op het postkantoor voordat het wordt teruggestuurd. Voor meer exacte informatie kun je terecht bij je plaatselijke postkantoor. Als je je pakket niet ophaalt wordt het naar ons teruggestuurd. Het pakket wordt dan door ons geregistreerd als 'niet-opgehaald': hiertoe zullen we vervolgens € 10 administratiekosten in rekening brengen. Het resterende orderbedrag wordt aan je terugbetaald - op dezelfde manier zoals je de besteling oorspronkelijk hebt betaald. Wanneer je spijt hebt van je bestelling en je de order wilt herroepen, dien je het pakket op te halen en vervolgens naar ons te retourneren. Op deze manier wordt het niet geregistreerd als een 'niet-opgehaald' pakket!
  • Kan ik artikelen ruilen?
    Kan ik artikelen ruilen? Artikelen die niet naar wens zijn kunnen binnen 14 dagen geruild worden. ( mits ze voldoen aan de onderstaande voorwaarde ) Om ruilingen vlot en duidelijk te laten verlopen vragen we je de betreffende artikelen te retourneren en de gewenste producten opnieuw online te bestellen. Retourneren kan naar : Dreads&Frutsels Valburgseweg 6 6661EV Elst Stuur ons meteen even een mailtje om je retour aan te melden. Na de beoordeking van je retour, krijg je je bedrag terug gestort. ​ Voorwaarden en uitzonderingen : - Het artikel is ongedragen en ongewassen; - Bij verzegelde producten. Zoals shampoos e.d. die geopend zijn kunnen niet geretourneerd worden. - Producten m.b.t. Hygiëne zoals bad en slaapmutsen. - Maatwerk en custom orders. Helaas is het niet mogelijk dreadsets en maatwerk te retourneren , alle producten worden namelijk op wens van de klant gemaakt. En zijn daardoor niet meer verkoopbaar.
  • Hoe kan ik artikelen retourneren?
    Hoe kan ik artikelen retourneren? Artikelen die niet naar wens zijn, kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden (wanneer ze aan onderstaande voorwaarden en uitzonderingen voldoen). Je kunt de retour aanmelden door een mailtje te sturen naar : info@ dreadsenfrutsels.nl De verzendkosten en het risico in geval van retourneren zijn voor rekening van de klant. ​ Retouren worden zo snel mogelijk verwerkt (uiterlijk binnen twee weken na ontvangst). Zodra jouw retour verwerkt is ontvang je hier bericht van per e-mail en wordt het retourbedrag min de verzendkosten naar je overgeschreven. ​ Retour adres: Dreads & Frutsels Valburgseweg 6 6661 EV Elst Voorwaarden en uitzonderingen : - Het artikel is ongedragen en ongewassen; - Bij verzegelde producten. Zoals shampoos e.d. die geopend zijn kunnen niet geretourneerd worden. - Producten m.b.t. Hygiëne zoals bad en slaapmutsen. - Maatwerk en custom orders. Helaas is het niet mogelijk dreadsets en maatwerk te retourneren , alle producten worden namelijk op wens van de klant gemaakt. En zijn daardoor niet meer verkoopbaar.
  • Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu ?
    Dit is super vervelend ! Wij verpakken alle bestellingen met liefde en onze handen. Het kan helaas voorkomen, dat we iets verkeerd hebben gekeken. Stuur in dit geval een mailtje naar: info@dreadsenfrutsels.nl Dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op!
  • Kan ik een dreadset veranderen/retourneren?
    Kan ik een product met dreadset veranderen/retourneren? Het recht op terugzending of omruiling geldt niet voor dreadsets. die zijn geproduceerd met speciale eisen van de klant of die duidelijk zijn afgestemd op de persoonlijke wensen van de klant (bijv. sets met lengte en/of versiering wensen, en omdat we dit bij elke set vragen maken we alles persoonlijk. ) Dit maatwerkproduct wordt op individueel verzoek van de klant geproduceerd en kan niet worden geruild of geretourneerd.

FAQ
Veel gestelde
vragen 

bottom of page